luni, 29 iunie 2009

De ce blog?

Din doua motive:
1. mi-am dat seama ca ma plictisesc ingrozitor…si ca decat sa pierd timpul uitandu-ma la seriale (care desigur, au si ele rolul lor pana la un anumit punct) as putea sa imi fac blog si sa scriu pe el. In felul asta imi voi mai dezvolta (poate) aptitudinile scriitoricesti.
2. printre multele persoane cu care m-am intalnit ieri a fost si Liniuta care ,saracul, a trebuit sa ma suporte ascultand povestirile mele stupide despre viata mea plicticoasa care, dupa spusele lui, seamana cu o telenovela. Mi-a spus ca as putea sa scriu o carte. Nu o sa scriu o carte, cel putin nu inca, dar poate ca blogul este un inceput.

Nu ma astept sa il citeasca multa lume sau sa devina popular. Il fac pentru mine. Sper doar sa nu imi creeze probleme [;))] XoXo

3 comentarii: